söndag 11 mars 2012

HALV ÅTTA HOS MIG, i Borås

Det glada inspelningsteamet, fr v Charlott Martinsson, Arben Rrustemi, Jenny Koskinen och Mikael Dahlgren.

- Ibland får man skämmas. Som härom veckan när man ringde från ett produktionsbolag i Stockholm och började samtalet,
- " Hej jag heter Henrik och ringer från TV-programmet Halv Åtta Hos Mig.
- Jaha svarade jag.
-"Känner du till programmet" - replikerade Henrik.
- Nja jag har hört talas om det men aldrig sett det, svarade jag.
Då kom följdfrågan,
- Har du lust att vara med i programmet?
Därefter är allt historia och finns numera filmdokumenterat. Och sändning troligtvis i augusti 2012.

Inspelningsteamet för kvällstid äter mat mellan tagningarna framåt natten...

Många sponsorpaket dök upp. De här chokladaskarna var populära näst efter vinerna, alla olivoljor och finska mejeriprodukter...

Jag och Robert Öhman, en härlig kille som bjussade rejält på sig själv.

Avslutningschampagnen flödade under nattens timmar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar